Instrukcje dla Sprzedających

Informacje dla sprzedawców oferujących swoje produkty. Wyjaśnienie funkcji dostępnych w panelu Sprzedawców.

PytanieOdpowiedźLinkFilmZdjęcie ekranu 1Zdjęcie ekranu 2Zdjęcie ekranu 3Zdjęcie ekranu 4Zdjęcie ekranu 5
Jak dodać notatkę prywatnąWchodzimy do panelu "Zamówienia" oraz następnie do określonego zamówienia i dodajemy tam notatkę prywatnązamówienia tabealzdrowiadodanie notatki prywatnej
Jak dodać notatkę publiczną ( wysłać wiadomość do klienta z panelu jego zamówienia )Wchodzimy do panelu "Zamówienia" oraz następnie do określonego zamówienia i dodajemy tam notatkę publiczną, która zostaje też wysłana do klienta w formie emailazamówienia tabealzdrowiaDodanie notatki publicznej
Jak korespondować z klientami przez panel w biurzeW panelu prawej stronie u góry mamy taką ikonkę ze znakiem zapytania i klikając tam mamy właśnie możliwość odpowiadania na pytania klientówlink do stronyrozmowy z klientamiwiadomości od klientów z panelu tabelazdrowiaPl
Gdzie dodać swoje dane do wpłatPo zalogowaniu do panelu klienta:
1. Klikamy "Ustawienia"
2. Klikamy "Opcja płatności klienta"
3. Zaznaczamy opcję płatności i wpisujemy poniżej dane do płatności
Link do ustawień w panelu klientaFilmDane do przelewu - sprzedawcy
Jak zmienić status na "WYSŁANE"Aby zmienić status zamówienia na "WYSŁANE" należy:

1. Wprowadzić nr paczki w zamówieniu i link do monitorowania paczki
2. Status automatycznie zmieni się na "WYSŁANE"
Panel zamówień SprzedawcyWysyłka statusInformacje o śledzeniu przesyłkiŚledzenie paczkiStatus WYSŁANE widok na liście zamówień sprzedawcy statusu paczki wysłanej
Suplementy diety, zdrowa żywność
Logo
Resetuj Hasło
Porównaj przedmioty
  • Całkowity (0)
Porównać
Wózek sklepowy